Hej!
Har købt 70x22 brædder til hegn.
De har ligget ude under presenning, hvor vi købte dem, og de var lidt fugtige. De har nu ligget i vores garage og tørret en uge.
Jeg så nu, da vi skulle begynde at oliere brædderne, at de er mørke i enderne.

Hvad kan dette skyldes?
Brædder med mørke ender stablet i garage, gjort klar til at blive olieret. Brædder til stakit i en stak med mørke ender, muligvis på grund af fugt. De har tørret i et garage efter at have været opbevaret under presenning.
 
Har I ingen kapmåne, så I kan save lidt af enderne? Det bliver jo ikke mange cm, og at lidt misfarvning bliver tilbage gør ikke noget.
 
det blir sådan hvis det ligger åbent for regn og så tørrer det og bliver vådt igen og igen.
 
Som svedpletter i en lys tekstilbeklædning i biler
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.