ClasseClas
Jeg skal købe et varmgalvaniseret rør eller stang i dim 22-25mm for at fikse en fastgørelsesanordning til flydebroen på landet. Hvor finder jeg lettest sådan nogle rør? Taknemmelig for tips om firmaer, der sælger til privatpersoner i Nordsjælland Sthlm.

Kan findes hos rørgrossister, før var vandledninger af galvaniserede stålrør.
Prøv også Tibnor Stål.

Protte

Tror at Bengtsons Smide sælger til privatpersoner, gjorde i hvert fald for typ 20 år siden da jeg handlede der sidst. http://www.bengtssonssmide.se/

Lyder jo ikke som om det er nogle mængder du skal have, gå til nærmeste bilmekaniker/mekanisk værksted og spørg om de kan bytte røret mod kage eller lignende.

Noseone sagde:
Lyder jo ikke som om det er nogen mængder du skal have, gå til nærmeste automekaniker/mekanisk værksted og spørg om de kan skifte røret mod kage eller lignende.
Præcis som i "Macken". Plejer at være succesfuldt. Glem ikke barkisarna. :D

ClasseClas
TeroM sagde:
Tror att Bengtsons Smide säljer till privatpersoner, gjorde i alle fald for typ 20 år siden når jeg handlede der sidst. [link]
Bengtsson fixer bøffen også i dag!:) Jeg henter røret i morgen. Tak for tipset! Jeg har kørt forbi der mange gange, men tænkte ikke på dem denne gang.

B
Fandt denne gamle tråd, da jeg leder efter præcis det samme som trådopretteren. Den eneste forskel er, at jeg bor syd for byen og undrer mig, om nogen derude har tips til smedeværksted eller lignende her..

Mvh Carl

Bromma stål ligger vel godt til for alle.

B
det ser ud til at være et godt alternativ ja..

Tak for tippet!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.