Jeg er i gang med at bygge en pejs i min lejlighed, hvor jeg murer en brændeindsats ind i lecablokke. Nu skal jeg pudse det sidste i morgen og er selvfølgelig løbet tør for mørtel. Jeg har en kvart sæk tilbage og har brug for cirka en halv, suk. Og jeg skal gøre det i morgen, fordi vi snart får gæster, så det skal være færdigt.
Er der nogen, der ved, hvor man kan købe mur-/pudsemørtel inde i Stockholm? Jeg har ingen bil, så det skal næsten være i nærheden af Odenplan/St. Eriksplan. Grönmarks? Bygghuset ligger jo ovre i Albano, men det er et stykke at slæbe en sæk på 25 kilo. Andre tips til, hvor jeg kan lede?
I værste fald må man vel snuppe en sæk ved en af de mange facaderenoveringer her omkring, men det undgår jeg gerne...
Er der nogen, der ved, hvor man kan købe mur-/pudsemørtel inde i Stockholm? Jeg har ingen bil, så det skal næsten være i nærheden af Odenplan/St. Eriksplan. Grönmarks? Bygghuset ligger jo ovre i Albano, men det er et stykke at slæbe en sæk på 25 kilo. Andre tips til, hvor jeg kan lede?
I værste fald må man vel snuppe en sæk ved en af de mange facaderenoveringer her omkring, men det undgår jeg gerne...
Ja, det er nok det eneste fornuftige, antager jeg. Eller tage bussen og slæbe en sæk, det vil nok få nogle underlige blikke...
Klik her for at svare