Hej, har brug for et mindre stykke minerit til at sætte ovenover brændeovnens rør, ca. 50x50cm ville være tilstrækkeligt. Min byggemarked sælger kun 240x120, som koster over 600 kr for en 13mm plade.

Hvor kan man få fat i mindre stykker mon?

Mvh
Pagge

Plejer at være svært at finde små stykker af alle typer plademateriale. Har du held, så har de måske haft ødelagt en plade for nylig, så den står og roder, og du kan få den for lidt kaffebrødspenge. Ellers er det vel at håbe, at nogen her har et stykke stående, der kunne passe. ;) Har nok selv nogle rimpor VT minetit stående, men ingen 50*50.

pag sagde:
Hej, skulle behöva en mindre bit minerit att sätta ovanför braskaminsröret, ca 50x50cm skulle räcka. Min bygghandel säljer bara 240x120 som kostar över 600 spänn för en 13mm skiva.

Var kan man få tag på mindre bitar tro?

Mvh
Pagge
Så forskellige det kan være, vores byggemarked skærer bidder af mineriten. Måske netop fordi så mange ikke har brug for en hel plade? Vi købte 1 hel og 1 halv plade ;)
Ring rundt til andre byggemarkeder og spørg :-/

C
Har set firkantede typ 120x120 plader på K-rauta. Ingen idé om prisen dog desværre...

Hej Pagge
Jeg har nogle Mineritplader tilovers fra da jeg byggede mit hus.
Jeg har ikke helt styr på, hvilken tykkelse de er.
Giv lyd hvis du er interesseret, så skal jeg tjekke det.
Bor i Trollhättan.

Jeg har 8mm minerit stykker tilovers. Bor i Göteborg. Det er bare at komme og hente.
/CC

Halløj, halløj og tak for svarene!

Skal se, om jeg ikke skal kontakte en forumkollega og se, om man ikke kan spare 600 kroner helt pludseligt...

Mvh
Pagge

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.