3,672 læst ·
19 svar
4k læst
19 svar
købe hus= uisoleret betonplade med 14 % fugtighed i indervæg
kan nu fortælle hvordan det gik, jeg ringede til mægleren og fortalte om min opdagelse.F FellanD sagde:Lyder som om du er villig til at tage risiko for huset. Man skal ikke undervurdere mavefornemmelsen.
Uden at vide noget om varmeslyngerne så havde jeg ikke sat noget særligt håb til dem. Nu ved jeg ikke hvad det er for slynger; Men varme i kolde betongulve siges at kunne give fugtvandring i den "forkerte" retning. Derfor beskrivelser på gulvvarme anbefaler meget isolering under og fugtspærre på det "rigtige" sted.
Jeg er ingen ekspert, blot opfordrer til eftertanke så du ikke bliver skuffet.
Han lød faktisk bekymret, og sagde faktisk at det ikke er godt, at det kan være et stort arbejde. Han lød ærligt bekymret, jeg antager at han ikke har nogen pligt til at videregive noget som jeg har opdaget (om det nu er noget) Jeg lagde alligevel et bud, hvor jeg regnede med at et stort arbejde truer i horisonten. Der var kun en anden budgiver og denne bød 400 tkr over mig, jeg vil ikke pege for meget ud, men det er en fyr som ejer en større virksomhed som køber huset til sin mor, de havde tilsyneladende været til fremvisningen sammen med en arkitekt og vil nok rive alt ud. Jeg var nok aldrig med i matchen da deres finansielle styrke er væsentligt større end min. Nysgerrig som jeg er, så vil jeg holde øje med huset da jeg ofte er i området, hvis de begynder at stor renovere skal jeg spørge dem hvad de kom frem til når/hvis de rev op alt.
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Fråga avs besiktning av huset innan försäljning till er husköpare:
Juridik -
Köpa radhus, brand i längan
Köpa & Sälja hus -
Funderar på att köpa ett hus - takfrågor
Tak & Vind -
Oisolerad platta på mark i Hultsfreds-Hus från 1976 - Skulle ni köpa?
Grund & Markarbeten -
Köpa fritidshus med inredd men oisolerad ovanvåning?
Isolering