Hej!Niklas Wulff sagde:
Nu har vi problemer med at finde samme mål, fik du fat i noget med rigtige mål, og i så fald hvor?
Jeg vil sige, at du skal prøve at finde et mindre savværk/høvleri, der kan løse det for dig. Alternativt en glad amatør med det rette udstyr, hvis det kun er nogle få dusin meter, kan det fræses frem med enklere værktøj.
Jeg købte her på et lokalt savværk for 20 år siden, men savværket er blevet solgt, og maskinerne eksporteret til udlandet.
Jeg købte her på et lokalt savværk for 20 år siden, men savværket er blevet solgt, og maskinerne eksporteret til udlandet.
Jag tror också på ett mindre sågverk/hyvleri men annars finns Panel och list i Stockholm som kan ta fram olika paneler. På den här sidan tror jag det är vad som kallas V-fasad panel som matchar det du har: https://www.panelochlist.se/produkter/paneler/ovrig-panel
Tyvärr är det inte en lagervara så det tar nog en del i grundpris och sen per meter så ska man inte ha många meter så blir det rätt dyrt. Ska man ha större mängder så slås ju grundkostnaden ut på många löpmeter.
Jag kollade på det när vi byggde till och ville ha samma foder som redan fanns men det blev en kostnad som vi inte prioriterade och jag fick lösa det på annat sätt.
Tyvärr är det inte en lagervara så det tar nog en del i grundpris och sen per meter så ska man inte ha många meter så blir det rätt dyrt. Ska man ha större mängder så slås ju grundkostnaden ut på många löpmeter.
Jag kollade på det när vi byggde till och ville ha samma foder som redan fanns men det blev en kostnad som vi inte prioriterade och jag fick lösa det på annat sätt.
Klik her for at svare