Hej, tænkte smide et spørgsmål ud til nogen, der ved. Hvor kan man finde Aluminiumprofiler? dem med spor i, der bruges til hyldesystemer og andre konstruktioner, tror det hedder T-spor.
Der er et par stykker online, men de sælger 6 meters længder og mest til virksomheder? Håbløst... nogen der ved, hvor man kan købe f.eks. 2 meters længder og ikke en containerfuld, men kun et par stykker?
Tak på forhånd...
Der er et par stykker online, men de sælger 6 meters længder og mest til virksomheder? Håbløst... nogen der ved, hvor man kan købe f.eks. 2 meters længder og ikke en containerfuld, men kun et par stykker?
Tak på forhånd...
Hvis det er en lille mængde materiale, du skal bruge, kan du tage til en lokal pladefirma med en pose boller, så skal du se, at det ordner sig. Ofte findes der reststykker og fejlbestillinger, som man kan få. Hvis du skal bruge større mængder, tag til samme sted og hør, hvad det koster.
Byggede med 3 stk. IKEA LACK borde først, men det var alt for ustabilt og påvirkede derfor mine udskrifter. Kiggede så på IVAR hyldesystem, men tøver med om det er holdbart, da jeg skal skrue i rammen for at fastgøre plexiglas og dermed kan det ikke genbruges eller justeres i fremtiden..
Har kigget på motedis.se, ratrig.com, kjell.com og alucon.se for forskellige aluminiumprofiler med fornuftige leveringstider.
Det ser ud til, at motedis.se har uovertrufne priser på profilerne, men skruerne koster en formue. Omvendt på kjell.com... Til sidst ender alle på omtrent det samme! Har jeg kigget på de forkerte skruer hos motedis?
Tanken er at bygge en monter med plexiglas og placere min 3D-printer deri. Ovenpå vil der blive rullet filament, og ovenpå det vil der være værktøjer til formålet. DVS 12 stk. 500mm og 4 stk. 1000mm.
TL: DR, stabil indkapsling, 3D-printer, udbygningsmuligheder, aluminium eller træ?
Har kigget på motedis.se, ratrig.com, kjell.com og alucon.se for forskellige aluminiumprofiler med fornuftige leveringstider.
Det ser ud til, at motedis.se har uovertrufne priser på profilerne, men skruerne koster en formue. Omvendt på kjell.com... Til sidst ender alle på omtrent det samme! Har jeg kigget på de forkerte skruer hos motedis?
Tanken er at bygge en monter med plexiglas og placere min 3D-printer deri. Ovenpå vil der blive rullet filament, og ovenpå det vil der være værktøjer til formålet. DVS 12 stk. 500mm og 4 stk. 1000mm.
TL: DR, stabil indkapsling, 3D-printer, udbygningsmuligheder, aluminium eller træ?
Senest redigeret:
Klik her for at svare