4,808 læst ·
4 svar
5k læst
4 svar
Købe 2,5m stålbjælke, hvor i Göteborgområdet?
Håber det havnede i det rigtige forum,
Skal laste af en åbning i en væg, ikke specielt store belastninger, så jeg tænkte at køre med en hurtig og billig løsning ved at købe en stålbjælke fra et firma, som måske har en til overs, som jeg kan købe til en lav pris. Dimensioner ikke så vigtige, jeg kan tilpasse mig lidt efter, hvordan den ser ud, tilgængelighed og lav pris er det vigtigste. Nogen der har et tip?
For en god ordens skyld: begge mine forældre er uddannede konstruktører, så jeg har styr på, hvad vi laver
.
Tak på forhånd!
Skal laste af en åbning i en væg, ikke specielt store belastninger, så jeg tænkte at køre med en hurtig og billig løsning ved at købe en stålbjælke fra et firma, som måske har en til overs, som jeg kan købe til en lav pris. Dimensioner ikke så vigtige, jeg kan tilpasse mig lidt efter, hvordan den ser ud, tilgængelighed og lav pris er det vigtigste. Nogen der har et tip?
For en god ordens skyld: begge mine forældre er uddannede konstruktører, så jeg har styr på, hvad vi laver
Tak på forhånd!
http://www.blocket.se/halland/IPE_200_balk_35170706.htm?ca=20&w=3
Kungsbacka er vel tilstrækkelig tæt?
Kungsbacka er vel tilstrækkelig tæt?
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 221 indlæg
Högsbo Järn og Metall sælger til ordentlige privatkunder, dvs. du skal vide, hvad du vil have, og ikke stå og diskutere. De sælger ifølge Stena Metalls prisliste, så download den og brug som grundlag. Du kan naturligvis bestille balk skåret på mål. Jeg køber en hel del metal af dem, og det fungerer meget godt. De har også LaFarge og Plannjas proffssortiment, som de sælger til privatpersoner.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 221 indlæg
Hammars Riv i Lindome kan også have overbliven skrot.
Klik her for at svare