Jeg er i gang med at renovere en kælder. På en indervæg har der tidligere siddet sådan en trådtapet, som jeg nu har pillet af. Men der bliver lidt fnug/lod tilbage. Skal det også fjernes på en eller anden måde, eller kan jeg bare prime og sætte fliserne direkte på? Er taknemmelig for al input, da jeg selv ikke er så kyndig på området.