Hej til alle bygherrer!
Jeg har en altan ovenpå et tag på mit hus. Jeg overvejer at udskifte rækværket og terrassebrædderne. Det, der var der før, var ikke specielt stabilt. Det var fastgjort med søm direkte gennem falsningen. Det virker ikke rigtigt at sømme der!
Jeg har hørt, at der findes klammer, man kan fastgøre på falsningen og derefter bygge videre på dem! Er der nogen, der ved noget om dette eller har andre idéer? Altanen er 6 x 3 meter. Jeg havde også overvejet et tag over. Så det bør jo sidde ordentligt fast! Jeg vil ikke lave huller i metallet.