Nogle kiler til rørsvejene på nedløbsrørene er forsvundet, og jeg har derfor brug for at købe nye, både røde og hvide.

Har desværre meget svært ved at finde sådanne online. Finder kun hos bygghemma.se og golvshop.se som jeg oplever som upålidelige.

Nogen der har tips om hvor jeg kan finde både røde og hvide kiler?

Hvilken som helst byggemarked. Du ved, butikker man går ind i og tager en vare man har brug for. Derefter går man til en kasse og betaler. Så går man ud 😀.

• Synes
Suvi5700
  • Laddar…
Nævn ÉN byggemarked, der har røde kiler som reservedel. Jeg har nemlig været inde i fire stykker, og ingen har.

Alle... hvis du bestiller..
Men lindab, bevego, alsell har garanteret

Suvi5700
plåtrickard plåtrickard sagde:
Alle... hvis du bestiller..
Men lindab, bevego, alsell har garanteret
Og hvis man går ind der som privatperson uden 90 % rabat, bliver det dyre kiler. Så bliver det billigere at købe nye rørbøjler på byggmax

Suvi5700 Suvi5700 sagde:
Og hvis man går derind som privatperson uden 90 % rabat, bliver det dyre kiler. Så er det billigere at købe nye rörsvep på byggmax
Netop så. 💸

A Andreas12345 sagde:
Lige præcis. 💸
Hvor mange har du brug for? Komplette røde koster under 50 kr, så hvis det kun er nogle få, er det måske ikke værd at lede efter løse kiler?

Suvi5700 Suvi5700 sagde:
Og hvis man går ind dér som privatperson uden 90 % rabat, bliver det dyre kiler. Da bliver det billigere at købe nye rørklemmer på byggmax
Tjekkede lige, listepris er 17,12kr stykket inkl moms, kender du nogen så køb med kontantfaktura på deres kundnummer.
Det skal gå også selvom de tager det fra Hallsberg.

A Andreas12345 sagde:
Har desværre meget svært ved at finde sådanne på nettet. Finder kun hos bygghemma.se og golvshop.se som jeg oplever som upålidelige.
Vi har bestilt nogle gange fra bygghemma og dets "kloner". Og det har fungeret helt okay, selv med en vare (nedløbsrør), som var blevet bulet under leveringen.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.