Findes ingen kasse tilgængelig, undrer for de er begyndt at løsne sig på terrassen og undrer om udføreren har gjort noget forkert eller valgt forkert produkt.nino sagde:
Ja, det ser ud som en glad amatør har lavet det der, udendørs vil man have så tæt på 100% dækning på fikset som man kan komme.R RoBo sagde:
Hvis ikke de løse plader er gået i stykker, så kan de vel bruges igen.
Det er (formentlig) frostsikker klinke fra GRES Italy. Jeg købte det på Bauhaus. Jeg har samme tryk og mønster på bagsiden som dine billeder viser. Det er skridsikkerhedsklassificeret. Ikke den højeste klasse men ret høj, hvis jeg husker rigtigt. Vi glider ikke på den, selvom de er våde med spring-hop-og-leg. Jeg har lagt 60-70m2 rundt om min pool. De har overlevet 2 vintre nu uden noget problem. Det er vigtigt, at fixet dækker hele flisen ordentligt. Har dine fliser virkelig siddet i fix ??? Det ligner en sjusket amatør eller en professionel, der har haft meget travlt.
Okay tak kan meget vel være dem! Jeg synes også, at dækningen ser sjusket ud med huller hist og her, man kan også se en del snavs i fixet, hvilket tyder på, at den underliggende betonplade ikke er blevet rengjort inden påføring... tak for svar!
Klik her for at svare