Har fjernet de gamle skunkrum i vores 40'eres 1,5-plans hus. De gamle skunkrum havde døre og kunne bruges til opbevaring, de havde ingen isolering mod gulv eller loft undtagen tretex. Nu har jeg flyttet væggen ind, så dette i stedet bliver boligareal, men hvordan skal jeg gøre med de nye "skunkrum"?
De bliver nu helt lukkede, og jeg havde først bare tænkt at lægge osb og gips, men så begyndte jeg at overveje, om de skal isoleres, ventileres eller bare holdes lukkede med en eventuel inspektionsluge.
Forudsætningerne er et uisoleret og uventileret loft med dampspærre (pap) som slutter, hvor de gamle skunkvæggene mødte taget.