D
Jeg har overvejet en del og planlægger at bygge en baldakin/sarg/kasse til min emhætte af mdf.

Målene på kassen bliver lige så store som emhætten, dvs. 1000x500x145mm (LxBxH).

kan man, er det normalt at kexa 16mm mdf?

Vægten er vigtig, derfor bruger jeg gerne 16mm.

Hvordan forstærker jeg hjørnerne, så kassen holder sammen i samlingerne?

Jeg overvejer at få kassen sprøjtelakeret, er det muligt at få samlingerne pæne, og i så fald hvilke tips er der?

mvh
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.