Hej...
Jeg har opdaget et problem, når jeg nu skal sætte vinduer i mit byggeprojekt.
Jeg har stående 120 reglar i væggen, og derefter liggende 45 indenfor. Når jeg sætter vinduet i, vil jeg jo have det på linje med indervæggen. Men så vil karmesskruen sidde i de indvendige 45 reglar.
Vil det fungere, eller er der risiko for, at de sprækker?
Jeg har opdaget et problem, når jeg nu skal sætte vinduer i mit byggeprojekt.
Jeg har stående 120 reglar i væggen, og derefter liggende 45 indenfor. Når jeg sætter vinduet i, vil jeg jo have det på linje med indervæggen. Men så vil karmesskruen sidde i de indvendige 45 reglar.
Vil det fungere, eller er der risiko for, at de sprækker?
Så kan man jo gøre, men det er ikke rigtigt... 
Spøg til side. Hvorfor jeg vil have vinduet i linje med indervæggen er for at det skal blive samme stil som på beboelseshuset.
Men det gør måske ikke så stor forskel.... Hmmm.... Nu må jeg tænke hele dagen på det... Måske bliver det ligefrem nemmere at sætte det i linje med ydervæggen.... :-/
tænke, tænke, tænke...
Spøg til side. Hvorfor jeg vil have vinduet i linje med indervæggen er for at det skal blive samme stil som på beboelseshuset.
Men det gør måske ikke så stor forskel.... Hmmm.... Nu må jeg tænke hele dagen på det... Måske bliver det ligefrem nemmere at sætte det i linje med ydervæggen.... :-/
tænke, tænke, tænke...
Rett og rett. Det der er godt ved dette er, at der ikke findes rett eller forkert. Omtrent som fliserne jeg satte i brormands køkken i går - de havde så mærkelig form (10-fliser med usymmetriske kanter), at det ikke kunne sættes lige. Således kan ingen sige, at jeg satte fliserne skævt heller.....
Tror jeg.
Bedst er sikkert at gøre i samme stil som resten af huset. Dog normalt forsøger man jo at undgå skydeskår i facaden.....
Bedst er sikkert at gøre i samme stil som resten af huset. Dog normalt forsøger man jo at undgå skydeskår i facaden.....
Klik her for at svare