Kan man købe plade til en sådan sarg færdig i dele, eller er det blikkenslager, der gælder? Typisk som plade til vindskeder, tagrender osv., som findes færdige. Det er altså kanten på et fladt garagetag af 60'er model.
Kan man købe blik til en sådan her sarg færdig i dele, eller skal man henvende sig til en blikkenslager? Typ som blik til vindskeder, tagrender osv., som findes færdige. Det er altså kanten på et fladt garagetag af 60-tals model.
[billede]
Præcis de mål, du har, så må du henvende dig til nogen, der fremstiller efter dine ønsker..
Er det ikke kobber? Hvorfor skal du udskifte dem?
Eksakt de mål du har, så må du henvende dig til nogen, der fremstiller efter dine ønsker..
Er det ikke kobber? hvorfor skal du skifte dem?
Behøver ikke at være på centimetret. Jeg har en god blikkenslager jeg tager ind for det som skal være eksakt, men dette ville være nok at være i nærheden af. Ja, kobber, det er derfor jeg vil skifte.
Behøver ikke at være på centimeteren. Jeg har en god blikslager, jeg tager ind til det, der skal være præcist, men dette ville være nok at være i nærheden. Ja, kobber, det er derfor jeg vil skifte.
Ofte billigst at tage en lokal lille blikslagerfirma og bestille disse plader ifølge ønskerne fra dem..
Det giver ikke helt pæne pletter på andet. Plus at det er giftigt, vand fra regntønden er bedre til at dræbe mos på havefliser end til at vande jordbær.
Det giver ikke særlig pæne pletter på andet. Plus at det er giftigt, vand fra regntønden er bedre til at dræbe mos på havefliser end til at vande jordbærene.
[billede]
Ja ædle metaller og puds går sjældent hånd i hånd🥲
Det giver ikke helt pæne pletter på andet. Plus at det er giftigt, vand fra regntønden er bedre til at dræbe mos på havefliser end at vande jordbærrene.
[billede]
Er de gamle plader til salg, når du har skiftet dem?
Ja, ædelmetaller og rengøring går sjældent hånd i hånd🥲
Det er muligt, har aldrig haft ædelmetaller på huset, men lidt platin ville måske have været flot. 😀
Kobber og ingen tagudhæng er i hvert fald mindre heldigt. Kobber i tagrender er derimod ok, bortset fra at det er giftigt. Men indtil videre er det ikke forbudt.
Det er muligt, har aldrig haft ædelmetaller på huset, men lidt platin kunne måske have været flot. 😀
Kobber og ingen tagudhæng er i hvert fald mindre heldigt. Kobber i tagrender er derimod OK bortset fra, at det er giftigt. Men indtil videre er det ikke forbudt.
Kobberen sorterer sig selv ud i private villaer bliver det færre og færre som har råd til at vælge det, men i alle kulturhistoriske bygninger vil den forblive af selvindlysende grunde..
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.