Vi flisede køkkenvæg og flisede ganggulv sidste weekend. Nu vil vi fuge. Og så læser jeg i dokumentationen til flisefugemassen, at man skal fuge ikke senere end 3 dage efter, at man har sat fliserne på plads (se billede fra dokumentet).
Er der nogen, der forstår dette - hvad er problemet, hvis man gør det lidt for langt efter disse 3 dage? Hvad er følgerne/risikoerne ved at, som vi kommer til at gøre, fuge senere end de anbefalede 3 dage?
Kan det ikke være sådan, at de forsøger at sige, at man nogle gange kan være nødt til at vente op til 3 dage, før det er muligt at påbegynde fugningen?
Ja, jeg har lignende erhvervsskader, så man må antage, at den der har skrevet instruktionerne ikke har tænkt på samme måde. Eventuelt er det en oversættelsesfejl.