Hej, I kan antage, at væggen er bærende. Jeg tror, den oprindelige tanke var at sætte glasblokke for lysgennemgang. Vi har til hensigt at færdiggøre dette men ikke sætte glasblokke i, men lade det stå åbent. Der er flere sådanne åbninger. Er det okay at skære armeringen væk i åbningerne? Alternativt fylde, sætte en plade over, men hvilken? Glasblokkene ville alligevel ikke have udfyldt en bærende funktion.
Fk så er det en overetage med garage, og vi skal sætte puds på væggene.
Det er armering mellem skifterne for at holde væggen sammen i alle retninger, kapper du dem, kan væggen blive ustabil, og det er ikke godt, tæt mellem udsparingerne.
Det er armering mellem skiftene for at holde sammen på væggen i alle retninger, kapper du dem, kan væggen blive ustabil, og det er ikke godt, tæt imellem huller
Tak, bliver til at beklæde væggen med passende plademateriale i stedet. Dyrt men tidsbesparende.
Multi force cementbaserede, næsten 10 tusinde for ca. 25 kvm i dette rum og så lige så meget til i det andet rum.