Hej!
I vores kælder, som er en skrånende kælder, har vi et par indbyggede skabe ved en bar ydervæg.
Der trækker det, og det er dårligt isoleret, og vi vil gerne mindske det, hvis det er muligt. Denne væg er vel omtrent 70% over jord.
Se billede.
Kan man sætte noget vindduk og så noget i stil med celluloseisolering på væggen så meget jeg kan komme til, eller er der noget, der kan få problemer med det? Jeg synes, det er svært at få en fornemmelse af, hvornår man kan forårsage fugtproblemer og lignende, når man efterisolerer i gamle huse, så jeg vil gerne lære.
Lige denne del af kælderen er tilbygget i slutningen af 60'erne, i øvrigt er huset fra 40'erne. Ingen mærkbare fugtproblemer i dag, det er drænet tidligere med isodrän.
Tak for al hjælp.