2,651 læst ·
20 svar
3k læst
20 svar
Kan jeg klare at pudse denne?
Renoveringsnovice
· Dalarna
· 3 173 indlæg
Renoveringsnovice
· Dalarna
· 3 173 indlæg
Hvis I ønsker, kan I gerne give nogle konkrete tips også, hvis det er muligt at pudse, altså.
/C
/C
Renoveringsnovice
· Dalarna
· 3 173 indlæg
Nogen?
Medlem
· Norrbotten
· 3 390 indlæg
Desværre tror jeg endda, at en professionel ville finde det svært at pudse tæt bag en brændeovn med fuldgyldigt resultat. Som nybegynder har jeg valgt at pudse den tilsvarende beskyttelsesmur hos mig med gipsmørtel, let at arbejde med og kan anbefales.
Lækre vægge, by the way.
Lækre vægge, by the way.
Renoveringsnovice
· Dalarna
· 3 173 indlæg
Her kan man se lidt bedre, hvor meget plads der er. Samme afstand bagud som til siden.
Stadig for stramt? Man kan sige, at jeg blev lokket ind i dette... så jeg har ikke sat mig i denne position selv.
Helst vil jeg prøve at slå det lidt med granris, så jeg får et lidt ujævnt look som back in the days. Men sådan gør man måske ikke??
Men sådan går det, når man ikke tager imod tilbuddet på papir...
Hvis det ikke kan pudses, bliver det til at støbe plader i beton og stille dem der... :|
/Christian
Stadig for stramt? Man kan sige, at jeg blev lokket ind i dette... så jeg har ikke sat mig i denne position selv.
Men sådan går det, når man ikke tager imod tilbuddet på papir...
Hvis det ikke kan pudses, bliver det til at støbe plader i beton og stille dem der... :|
/Christian
Renoveringsnovice
· Dalarna
· 3 173 indlæg
Alternativ #2 er vel at gipse ind skiden og så male med farve + korn i (strukturmiddel). Men man tør måske ikke sætte en gipsplade bag ovnen? Jeg tænker primært på papiret, selvom man maler det.
Synspunkter?
Synspunkter?
Renoveringsnovice
· Dalarna
· 3 173 indlæg
Åh, her svarer I hurtigt. Jo, men det er ca. 20cm bagved. Man når i hvert fald til alle dele uden større problemer.
Så prøver jeg at pudse
Så prøver jeg at pudse
Renoveringsnovice
· Dalarna
· 3 173 indlæg
Så skal jeg bare finde ud af, hvordan jeg pudser 
Virker som en hyggelig hytte!
Desværre kan jeg ikke give nogen råd om pudsning, er pudsanalfabet desværre.
Så, det dumme spørgsmål, hvorfor blev der ikke pudset, før ovnen kom på plads?
Desværre kan jeg ikke give nogen råd om pudsning, er pudsanalfabet desværre.
Så, det dumme spørgsmål, hvorfor blev der ikke pudset, før ovnen kom på plads?