BirgitS
Kan det være en gammel ydervæg?
Har du nogen plantegning i det mindste?
Hvor gammelt er huset?
Har du tjekket, om kommunen har nogle tegninger?
 
BirgitS BirgitS sagde:
Kan det være en gammel ydervæg?
Har du nogen plantegning i det mindste?
Hvor gammelt er huset?
Har du tjekket om kommunen har nogle tegninger?
huset er bygget i 1967, det skal ikke have været udbygget eller lignende, så det er ingen gammel ydervæg. Har ikke tjekket med kommunen, tak for tipset
 
Tjek om der er nogen form for bjælke over partierne. Hvis ikke, er det bare at rive ned.
 
BirgitS
NiklasLi NiklasLi sagde:
huset er bygget 1967, det skal ikke have været bygget ud eller lignende, så det er ingen gammel ydervæg. Har ikke tjekket med kommunen, tak for tippet
Er væggen under tagryggen?
Er der nogen etage ovenover?
Hvis ikke: Tag nogle billeder af spær.
 
BirgitS BirgitS sagde:
Er væggen under tagryggen?
Findes der nogen etage ovenover?
Hvis ikke: Tag nogle billeder af spær.
Ja, væggen er under rygningen. Der findes en overetage.
 
Matti_75 Matti_75 sagde:
Kolla om det är nogen form for bjælke over partierne. Om ikke er det bare at rive
Mener du bjælke inde i væggen over partierne? Eller mener du i loftet?
 
BirgitS
NiklasLi NiklasLi sagde:
Ja, væggen er under nocken. Der er en overetage
Så kan det være en bærende hjertvæg. Tegninger er nødvendige.
 
NiklasLi NiklasLi sagde:
Mener du bjælke inde i væggen ovenover partierne? Eller mener du i loftet?
Begge to
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.