Hej.
Jeg overvejer at fjerne en indervæg på overetagen mellem 2 mindre rum. Jeg har fjernet garderober, der var indbyggede i væggen, men tør ikke tage resten ned, før nogen mere kyndig har vurderet det.
Det er et 1 1/5 plans hus, hjältevadshus, folkhemmet fra '85.
Indervæggen løber midt under hanebjælken ca. 1/3 af husets længde. Resten af overetagen er åben.
Det føles ulogisk, at væggen skulle optage nogen last, men jeg er ingen ekspert, så jeg vil gerne høre nogens mening, før jeg tager resten ned. Jeg vedhæfter en tegning og et billede af rummet med væggen.
Jeg overvejer at fjerne en indervæg på overetagen mellem 2 mindre rum. Jeg har fjernet garderober, der var indbyggede i væggen, men tør ikke tage resten ned, før nogen mere kyndig har vurderet det.
Det er et 1 1/5 plans hus, hjältevadshus, folkhemmet fra '85.
Indervæggen løber midt under hanebjælken ca. 1/3 af husets længde. Resten af overetagen er åben.
Det føles ulogisk, at væggen skulle optage nogen last, men jeg er ingen ekspert, så jeg vil gerne høre nogens mening, før jeg tager resten ned. Jeg vedhæfter en tegning og et billede af rummet med væggen.
Tak!larsbj sagde:
Støttemuren bliver tilbage. Jeg vil bygge kommoder ind udenfor den mur og beholde skunkrummet som det er.
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Har ni fått glasskivor över vid bygge av Willab Garden växthus?
Växthus -
Hur ska jag rädda den här Thujan.
Häckar, Buskar & Träd -
Har någon byggt denna eller liknande, om man lejer bort grund.
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Gardena klippare. Vad har hänt med slingkabeln?
Robotgräsklippare -
Är den här FM Mattsson kranen från 3000 eller 4000 serien?
Vatten & Avlopp