jeg skal til at flise et køkken, nu sidder der væv som er malet... kan man flise direkte på den?

vil selvfølgelig prime først, har læst lidt om det. men alle indlæg jeg har fundet gælder and bryggers.

Hvad er under væven ?

verktygsgurun sagde:
Hvad er der under stoffet?
Ja det er spørgsmålet :/

Mmmm det var tretex.... Det bliver ikke let at fastgøre køkkenet der i. Men jeg vil sætte et lag gips på, så det bliver fint at flise. Men køkkenet må jeg forsøge at finde reglarna.

berne88 sagde:
Mmmm det var tretex.... Det bliver ikke let at fastgøre køkkenet der i. Men vil sætte et lag gips på så bliver det fint at flise. Men køkkenet må jeg forsøge at finde reglarna.
Ja men det hjælper jo ikke kun at finde reglarna for at fastgøre overskabene i, du må jo kottla mellem reglarna i så fald. Har du plads til at sætte en krydsfiner/osb og så gips havde jeg gjort det.

verktygsgurun sagde:
Ja men det hjælper jo ikke at bare finde reglarna for at fæstne overskabene i, du må jo kottla i mellem reglarna i så fald. Har du plads til at sætte en plywood/osb og så gips havde jeg gjort det.

Jeg revben al væv, nu er der x antal lag tapet bag. Så er det tretex.

Prøvede at skrue i et par skruer og de sad rigtig godt, så overskabene vil bare sidde.

Sad jo skabe der før.

Men tør man sætte kakel på alle lag tapet?

findes der noget andet materiale end gips, som man kan flise på? som er et dødt materiale?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.