Har et lager som ligger direkte under terrassen. En tilbygning på huset og kælderen fra 1979. Derinde var et loft af spånplade-lignende/masonitplader, som er blevet bølgede. Nu begyndte det at lugte temmelig dårligt derinde, så jeg gik i gang med at rive lortet ned.

Ovenfor har man sat stenuldsskiver (se billede) direkte mod betonen. Nu har jeg taget det ned og forsøgt at skrabe resterne væk, men det var ikke let.

Men spørgsmålet er, hvad skal jeg gøre nu? Fortsætte med at skrabe, indtil det er betonrent, fjerne det værste og se, om det er muligt at male? Spartle på ny beton eller puds af en slags?
Det behøver ikke at være så superflot, og heller ikke så isoleret, tror jeg. Vi har det kun som et lager.

Tips modtages med tak!

• Rummet viser et loft dækket af stenuld, med værktøj på hylderne og et vindue, der lukker lys ind. Væggene er afskallede og slidte.
  • Rum med ødelagt loft af stenuld, affald på gulvet, åbent vindue og en tom reol.
  • Rum med råt betongloft og blotlagte hylder i træ. En løs dør står op ad væggen, og et lille vindue giver lys i det ellers sparsomt møblerede rum.
Nakkespærhalsvarsel! Aschtung! Slibe med giraf måske?

• Synes
JohanCarlsson75
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 sagde:
Nakkesmerteadvarsel! Aschtung! Slibe med giraf måske?
Tanken har slået mig. Indtil videre er alt løsnet let med en maling skraber, men nu er det nok tid til tungere maskineri.

alt er at sandblæse men det roder en del også

• Synes
SamuelA90
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 sagde:
alt er at sandblæse men det roder en del også
Ja det lyder rodet.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.