Hej
Så jeg, at du stillede dit spørgsmål om jordankre fungerede til højt plank og undrer mig over, om du fik noget svar eller hvordan resultatet blev? Jeg overvejer nemlig stærkt at opsætte et plank, der vil være ca. 7m langt og 1,8m højt. Vil helst undgå betonstolper, så tænkte at bruge 6 jordankre i stedet. Tror I, det fungerer?? Vil stadig have, at det skal stå stabilt og godt, så er det snyd??
tak på forhånd
Så jeg, at du stillede dit spørgsmål om jordankre fungerede til højt plank og undrer mig over, om du fik noget svar eller hvordan resultatet blev? Jeg overvejer nemlig stærkt at opsætte et plank, der vil være ca. 7m langt og 1,8m højt. Vil helst undgå betonstolper, så tænkte at bruge 6 jordankre i stedet. Tror I, det fungerer?? Vil stadig have, at det skal stå stabilt og godt, så er det snyd??
tak på forhånd
findes solide jordankre. fra hammer til at slå med skovl. alt pris spørgsmål i dit tilfælde kan du leje bobcat. lav en form og støb et antal fundamenter armeret med fastgørelser. eller hvad er grus. hos dig grav i så fald mindst 1200mm. hvis det skal stå stabilt året rundt med solid betonklump armeret. kan smide gammelt stålskrammel, cykler mm. alt er relativt til pris og resultat.
Jeg satte et hegn op, der var 3m højt og 6m langt for måske 6 år siden og brugte jordankre, som man slår ned i jorden. Havde noget at fastgøre i i den ene ende, men intet i den anden og måtte sætte en skråstiver i vinkel med hegnet og ned i endnu et jordanker, og det blev stabilt og er det stadig. Brugte jordankre, der var 80-100cm lange (tror de var indkøbt på jula).
Klik her for at svare