Jeg er i gang med at indrette et rum på overetagen i vores træhus og tænker i forbindelse med det at isolere vægge og skråtag yderligere. På nuværende tidspunkt består væggene udefra set af panel, plankestolpe, vindpap, stående lægter, liggende panel, board. Fra starten tænkte jeg bare at lægge 45mm isolering på og nøjes med det, men nu overvejer jeg, om jeg ikke skal fjerne panelet og isolere direkte på vindpappen i stedet.
Jeg sparer jo ca. 4-5 cm i dybden, og jeg gætter på, at isoleringen bliver i princippet den samme?
Nogle synspunkter eller forslag?