Hej
Har lige anskaffet villa (bygget i 1965, stort set helt i original) og et af de første punkter på vores lange renoveringsliste er at udskifte alle yderdøre. Disse er svært slidte af vejr og vind, og det trækker meget gennem sprækkerne.
Eftersom min tid og viden omkring dette er begrænset, og omkostningerne ikke skal løbe løbsk, så undrer jeg, om nogen har tips til en god og prisvenlig totalleverandør af døre + installation?
/Andreas
Har lige anskaffet villa (bygget i 1965, stort set helt i original) og et af de første punkter på vores lange renoveringsliste er at udskifte alle yderdøre. Disse er svært slidte af vejr og vind, og det trækker meget gennem sprækkerne.
Eftersom min tid og viden omkring dette er begrænset, og omkostningerne ikke skal løbe løbsk, så undrer jeg, om nogen har tips til en god og prisvenlig totalleverandør af døre + installation?
/Andreas
Nu har vi haft 2 forskellige vindues-/dørfirmaer på stedet. Begge tilbud landede omkring 40.000:- for yderdør 9 x 21, sidelys 9 x 21, vinduesdør 9 x 21 og gorventre 8 x 21, ASSA 2002 EVO-lås, tilbehør og arbejde. Den vi valgte (Dörrtjänst) vil installere Leksandsdørren-døre.
Lyder det rimeligt?
Årsagen til, at jeg ikke skifter selv, er, at vi vil have det hurtigt overstået. Må kompensere ved at ordne andre ting på huset selv...
/A
Lyder det rimeligt?
Årsagen til, at jeg ikke skifter selv, er, at vi vil have det hurtigt overstået. Må kompensere ved at ordne andre ting på huset selv...
/A
Jeg ville gerne have gjort det... hvis jeg havde haft tiden. Overvejer at gøre et sidste forsøg, inden jeg skriver under på nogen "arbejdsordre" og tage et tilbud fra en håndværker, der kun udfører arbejdet + omkringliggende materialer, og jeg køber dørene. Så kan jeg f.eks. bestille fra Skånska Byggmaterial (eller hvad de nu hed).
Klik her for at svare