ClasseClas
For længe siden købte jeg insektsnet i rf stål i butik men har gået bet på det nu. Nogen der kan tipse om nogen forhandler?
Net i glasfiber går bort for de virker ikke med fugle. Det samme gælder elforzinkede net men da pga rusten.

ClasseClas
Tak for svar. Jeg burde have skrevet, at jeg er ude efter 0.2m x 40 meter.

ClasseClas ClasseClas sagde:
For længe siden købte jeg insektnet i rf stål i butik, men har ikke haft held med det nu. Er der nogen, der kan tipse om en forhandler?
Næt i glasfiber går bort, for de fungerer ikke med fugle. Det samme gælder galvaniserede net, men der på grund af rusten.
Har du fundet noget? Jeg leder også efter noget, der holder godt.

Mest prisværdigt, hvis du gider klippe til selv. Jeg vil prøve denne
https://www.vidaxl.se/e/vidaxl-insektsnat-rostfritt-stal-100x1000-cm-silver/8718475518907.html

Senest redigeret:
Nogle tips til hvordan jeg sætter en passende beskyttelse udenfor på den bedste måde?
Sort træbeklædning med netbeskyttelse på en væg. Søg råd om korrekt installation af ydre beskyttelse.

ClasseClas
Jeg er på jagt efter finmasket insektnet i rustfrit stål jeg også. Aluminium er ikke en mulighed, da det skal bruges ved et bliktag, og aluminium mod blikket forårsager en slags kemisk reaktion, så taget ruster. Er der nogen her i tråden, der er stødt på noget fornuftigt?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.