Hej!
Jeg er i planlægningsstadiet af en rejse til Polen evt. Estland. Har søgt som en gal, men mange tråde er af ældre årgang.
Det jeg er interesseret i, er områder med godt udvalg, ikke kun i Gdansk/Gdynia, men fx Warszawa.
Jeg leder efter hårde hvidevarer (Gaggenau)
badeværelsesindretning (Axor og Grohe)
Marmor og fliser og evt. massive trægulve
Schuco vinduer/skydedøre
Køkkener, og jeg har fundet Dada og Molteni &Co i Warszawa, som er interessante, deraf interessen for handelsområder/centre med godt udvalg af resten på denne liste i/omkring Warszawa.
Tak på forhånd
Jeg er i planlægningsstadiet af en rejse til Polen evt. Estland. Har søgt som en gal, men mange tråde er af ældre årgang.
Det jeg er interesseret i, er områder med godt udvalg, ikke kun i Gdansk/Gdynia, men fx Warszawa.
Jeg leder efter hårde hvidevarer (Gaggenau)
Marmor og fliser og evt. massive trægulve
Schuco vinduer/skydedøre
Køkkener, og jeg har fundet Dada og Molteni &Co i Warszawa, som er interessante, deraf interessen for handelsområder/centre med godt udvalg af resten på denne liste i/omkring Warszawa.
Tak på forhånd
Hejsa, jeg arbejder i Polen inden for transport og logistik, og derfor ved jeg lidt mere end et almindeligt menneske om indkøb af generelt byggematerialer, hvidevarer osv... send mig en mail, så kan jeg hjælpe dig, hvis du vil..
j.knap@bfinternational.pl
j.knap@bfinternational.pl
PL1517 sagde:
Hej!
Jeg er i planlægningsfasen for en rejse til Polen evt. Estland. Har søgt rundt som en galning dog er mange tråde ældre årgange.
Det jeg er interesseret i er områder med godt udvalg ikke kun i Gdansk/gdynia, men fx Warszawa.
jeg er ude efter hvidevarer (Gaggenau)
Marmor og fliser og evt Massive trægulve
Schuco vinduer/skydedøre
køkken og Wik har jeg fundet dada og molteni &Co i Warszawa som er interessant deraf interessen for handelsområder/centre med godt udvalg af resterende på denne liste i/omkring Warszawa.
Tak på forhånd
Hej var du der og handlede så?
Klik her for at svare