Har lidt "pul" foran mig med to indervægge.

Skal lukke en døråbning på den ene væg, der måler 12,8 cm i bredden.
Skal man lave stolper på 45x45 eller 45x70? Tænkte at fastgøre gips- og spånplader derefter. Eventuelt også OSB. Hvordan bliver holdbarheden, hvis man skal fastgøre køkkenskabe på den ene side af væggen derefter?

Den anden væg har tidligere været ydervæg. Bredde målet der er 21,4 cm. Skal jeg lave stolper på 45x70 eller mere der? Det sidstnævnte alternativ gør jo, at man skal "fylde" rummet med mindre plader der, men hvordan bliver holdbarheden så?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.