Jeg bygger garage/carportkombination og undrer mig over, hvad jeg skal have ovenpå loftet i carportdelen :-/, overvejer noget i stil med vindpapp, så man kan have sprækker mellem den langsgående panel, eller er der nogen, der har en anden idé, og hvordan gør man med isoleringen, skal den fortsætte også over carportdelen?

:o Carporten behøver du vel ikke isolere ????

Lad spær være åbne eller læg et gulv på en del af rummet. Så får du ekstra opbevaringsplads til sæsonudstyret.

Hvis du skal have pladetag, glem ikke at sætte noget op, der tager sig af kondensen under pladen (råspont, masonit el. lign.). ::) Glemte det selv og forbander fejlen hver gang jeg får en dråbe i nakken. >:( ;D

Eftersom carporten er en del af garagen (Samme 49 Kvm) så er det nok ingen problemer... :P, vil nok helst have en slags glespanel i carportdelen, selvom det måske mindsker opbevaringspladsen, tænkte jeg skulle komme til det via en luge i panelen i stedet, er det fornuftigt at sætte vindpap i loftet for at få det mørkt mellem panelen.......At ikke isolere i carportdelen kan jo være praktisk.....

Troubleshooter sagde:
är det vettigt att sätta vinpapp i taket för att få det mörkt mellen panelen...
Det är OK! ;)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.