hej

Tænkte tjekke om der findes mænd her, som kunne svare på om de her indre vægge er bærende, da vi gerne vil fjerne en væg nede ved soveværelse 2 mod stuen.
 
  • Plantegning af stueetage viser rum som køkken, soveværelse og stue. Diskuteres for fjernelse af væg mellem soveværelse 2 og stue.
Hvad er det for et materiale i væggen og bjælkelaget over/under?
Er der kælder under?
Antager at trappen fører til en overetage.
Hvilken "retning" ligger bjælkelaget/spær i? Huset er jo ret kvadratisk.
 
Det er gips, plyfa stånde reglar, i metel vinkel, her er ovenpå så trappen leder ber i kælderen, tagspærene ligger korsede mod vejen. Tænkte for de har gjort så mellem køkken og spisestue. Det er et sutärenghus. Tak for hurtigt svar!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.