Hej!

Jeg er i gang med at renovere derhjemme og vil se, om det eventuelt er muligt at nemt dække nogle rør på en smart måde uden at skulle tømre for meget. Altså, findes der et sted, hvor man kan bestille efter mål eller købe mere eller mindre færdige løsninger?

Det, jeg gerne vil dække, er følgende: vandrør i stuen. Mest fordi jeg vil dække det for nemmere at lægge gulv rundt om. Også fordi det er en grim fastgørelse (nogen der har tips til pænere fastgørelser?):

Væg med ubehandlede vandrør ved siden af et trægulv, delvis dækket af plastik. Væggen har flere spartlede pletter og en stikkontakt. Et hvidt vandrør langs en rå væg med ufuldstændig pudsning; et metalbeslag holder røret fast. Tildækket område ses til venstre. To vandrør holdt oppe af metalbeslag på en væg, med slidt maling på rørene og væggen.

så vil jeg også gerne dække rørene bag toilettet på en eller anden måde, hvis det er muligt:

Toilet i badeværelse med synlige vandrør og afløbsrør. Toiletbørste står på gulvet ved siden af de flisebelagte vægge.

stort tak på forhånd!

mvh
Jacob

K
J jackesnacke sagde:
Hej!

Jeg er i gang med at renovere derhjemme og vil se, om det eventuelt er muligt at dække nogle rør på en smart måde uden at skulle tømre for meget. Altså, er der et sted man kan bestille efter mål eller købe mere eller mindre færdige løsninger?

Det jeg gerne vil dække er følgende, vandrør i stuen. Mest fordi jeg vil dække det for nemmere at lægge gulv omkring. Også fordi det er en grim beslag (nogen der har tips til pænere beslag?):

[billede] [billede] [billede]

Så vil jeg også gerne dække rørene bag toilettet på en eller anden måde, hvis det er muligt:

[billede]

Stort tak på forhånd!

Med venlig hilsen
Jacob

K
Hej! Jeg beklager den "snuskede" billede, men sådan gjorde jeg det, skjult vandrør med en hylde, der har indflyttet bagstykke. Købte færdige hyldeplan og en masonit som bagstykke.

• Indbygget hylde ved siden af et køkkenskab, der skjuler et vandrør med flytbart bagpanel, delvist fyldt med sorte og farvede beholdere.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.