Hej!
Jeg skal bygge et mindre hus på ca. 28 kvm og har gjort bærelinjen klar, og bjælkelaget er på plads.
Nu er det tid til det vanskelige, nemlig at finde ud af præcis, hvordan hvert trin skal gøres, og lave en tegning.
Jeg kommer nok til at vende tilbage, men det jeg undrer mig over lige nu er, hvordan man gør med hjørnerne?
Jeg skal lave en syld som er 145x45 og jeg undrer mig over, hvordan man starter selve vægbyggeriet? En kort side har ingen vinduer, er det bedst at starte med den så?
Dette er ude på landet, og der er ingen plan flade at arbejde på, så væggen skal nok bygges på stedet i stedet for at være præfabrikeret, men jeg har lidt problemer med at forstå, hvordan man gør med hjørnerne.:blushing:
Den næste ting, jeg undrer over, er om man bør købe dør og vinduer samtidig som man bygger væggene, eller om det er nok at tage målene og sætte dem i senere?
Taknemmelig for svar

Venlig hilsen //Jonas

Kækt at begynde at bygge først, og derefter lave en tegning!
Sæt gulvbjælkerne først, så får du en overflade at bygge på. Kig på mit friggebods-byggeri, så får du lidt tips: http://malcolmsson.se/friggebod/

Tak for tipset, flot frigga!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.