Mit første spørgsmål her på forummet...
Har i dag ryddet op i krybekælderen og under plastikken (derfor ingen plastik på billedet), efter håndværkernes arbejde i sommerhuset i vinters. Undrer mig over, hvorfor de har brugt forskellige pladematerialer, OSB og den anden plade, som desuden ikke er brugt konsekvent med samme side nedad. Der er allerede opstået skader fra det kendte fugtige miljø på OSB-pladerne... i min verden var jeg overbevist om, at de ville bruge råspont, som jeg ville linolieimprægnere. Jeg spurgte, om vi skulle skrive noget mere specificeret i arbejdet, men det var ikke nødvendigt. Jeg ville gerne have haft hørisolering og var parat til at betale ekstra for det, men de skrev, at de anbefalede at bruge den løsuld, som jeg derefter godkendte. Mit arbejde med krybekælderen er ikke færdigt, men det føles sværere og sværere at komme videre med alle de blandede materialer. Jeg forsøger at rydde ud i alt det mishmash, der kan begynde at lugte eller mugne, OSB- og masonitplader i krybekælder, ingen plast til stede, visende forskellig brug af materialer efter tømrerarbejde. Krybekælder med udsigt til ujævnt jordgulv og loft dækket af OSB-plader. Rød støttebjælke ses i midten. tak.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.