Y
Den måske er 150cm i den ene retning og 30cm i den anden retning, formet som et L

Havde I bare limet den op mod tætningsmembranen, eller også skruet?

L-formet konstruktion under hylde, mulig fastgørelse med lim eller skruer. Rød pil viser området, potentielt monteret på vådrumsmembran.

• Et L-formet hyldebeslag monteret mod væggen, der viser både den sorte og trælignende overflade.
Jeg ville absolut have prøvet med sättlim eller NoMoreNails.

Dur det ikke, så kan du jo supplere med skrue senere.

Men hvad er det? Tätskikt = badeværelse???

Nogen form for lim, personligt ville jeg have brugt esstack. Fæster på det meste, holder godt til tung vægt. Som mange andre lim for så vidt, men af egne erfaringer er det det bedste alternativ til lim

http://esstack.com/sv/index.html - pro1 er det jeg tænker på

Y
Vil helst ikke have, at limen bliver for elastisk, er pro1 stivere i sig selv?

Sika måske er lettere at få fat i, og de har mange produkter, der passer. Hvis du ønsker noget, der bider lidt, kunne sika maxtack være noget. Ellers findes der flere konstruktionslim i sikabond-serien, der fungerer.

Y
Jeg har esstack xtreme hjemme, den er tilsyneladende mindre elastisk end pro1 ifølge deres side.
Synes dog den har været træg at arbejde med, og hvis man spilder, får man ikke spildet væk.
- men det er måske sådan med alle lim.

Y
Kørte esstack xtrem = vildt tyk streng som ikke spredte sig ud. Med andre ord endte brættet langt fra boksen.

Overvejer nu at løsne brættet og fjerne de tørrede limrester for at gøre et nyt forsøg, sandsynligvis med den lettere pro1.

Kan man skære det løs med fiskeline mon tro? Jeg vil ikke beskadige den overflade som skal vende udad.
Når det først er løs, overvejer jeg skrabe-skive på multimastern.

Senest redigeret:
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.