Ved ikke hvordan det er tænkt at dette facadebrædde skal monteres. Standard er vel at den grovhugne overflade vender udad. Med grovflade udad, så får jeg samlingen mellem bræt1 (brættet længst til venstre) og bræt2. Vender jeg hvert andet bræt fin/grovskåret, så får jeg en samling som den mellem bræt 2 og 3. Personligt synes jeg samlingen mellem 2 og 3 er mere diskret og pænere. Men det føles jo mærkeligt at lægge hvert andet bræt med fin/grovskåret overflade ud. Så antager at tanken er at samtlige brædder placeres med grovflade udad og med samlingen som mellem bræt 1 og 2?
Svar Ja - det er tænkt, at facaden skal se "stribet" ud, med en tydelig forsænkning mellem panelbrædderne. Desuden er den skråhøvlet, så det ikke skal blive en hylde, hvor vandet bliver stående, hvis man vælger at sætte panelet vandret.
Svar Ja - det är tænkt at facaden skal se "stribet" ud, med en tydelig forsænkning mellem panelbrædderne. Desuden er den skævuhøvlet, så der ikke bliver en hylde, hvor vandet bliver liggende, hvis man vælger at sætte panelet vandret.
Og med "stribet", så mener du den kraftigste stripe, som ligger mellem bræt 1 & 2?
Dette panel skal monteres stående, men det har ingen indflydelse på mit spørgsmål selvfølgelig..
Og med "randig", så mener du den kraftigste rand, som ligger mellem bræt 1 & 2?
Denne panel skal monteres stående, men det har ingen indvirkning på mit spørgsmål selvfølgelig..
Ja.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.