Hej, jeg har fjernet et par indervægge og har nu et loft, der har kraftige "spor" efter vægstolperne. Hvordan fjerner jeg disse på den bedste måde? Det ser ud til at være et betonloft, og sporene er ca. 1 cm dybe.

Modtager gerne alle tips!

Mvh Nicole

• Billede af et loft med markante spor efter fjernede vægge. Sporerne er ca. 1 cm dybe og ligner beton. Nicole søger råd til reparation.
  • Betonloft med synlige spor efter fjernede skillevægge, ca. 1 cm dybe. Synlig struktur og skader på overfladen.
P
Du kan banke kanterne ned, som er for høje i forhold til den omgivende overflade, derefter fylder du mellemrummet med gipsmørtel, som du så sliber og maler.
Man er nødt til at male hele loftet, hvis man vil have det pænt...

• Synes
namnbyte
  • Laddar…
Rejäl sagde:
Du skal banke kanterne ned, som er for høje i forhold til den omgivende overflade, derefter fylder du mellemrummet med gipsmørtel, som du derefter sliber og maler..
Man er nødt til at male hele loftet, hvis man vil have det pænt…
Okay, mange tak! Så ved jeg det. Tak for hjælpen!

Rejäl sagde:
Du skal banke kanterne ned, der er for høje i forhold til den omgivende overflade, derefter fylder du sprækken med gipsmørtel, som du derefter sliber og maler..
Man bliver nødt til at male hele loftet, hvis man vil have det pænt…
Et spørgsmål til bare...behøver jeg at have en slags "remse" i gipsmørtelen, som gør, at det ikke revner?

P
N Nicole sagde:
En fråga til bare...behøver jeg at have nogen slags "strimmel" i gipspudset, som gør, at det ikke revner?
Nej det gør ingen nytte da det er beton..
Er det fx. gipsplader så havde det været passende..

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.