Flyttet ind i et gammelt hus med mega flotte bjælker, men de er slidte, spartelmasse nogle steder, forskellige farver i nuance og tonen er aaalt for meget mod det røde (man kan ikke rigtig se det på billederne) ... Vi vil på en måde via bejdse få dem mere lyst og koldere brun tone.
Bjælkerne er skæve og ikke jævne på overfladen. Hvordan slibe? Vil jo ikke ødelægge for meget af selve udseendet heller (udover tonen) ...