Jeg er i gang med at renovere et depotrum i kælderen og har brug for lidt rådgivning. Jeg vil gøre væggene stærkere for at kunne holde et hyldesystem fra IKEA/Elfa, så derfor fjernede jeg den gamle fineragtige panel og gipsvæggene, der sad der. Tanken er at sætte OSB op og derefter ny gips. Spørgsmålet er dog, hvordan jeg skal gøre med bagvæggen? "Reglerne" der sidder der nu, sidder kun fast i de tværgående mellem celloplasten. Og de sidder knap nok fast.

Den venstre væg på billedet overvejer vi at lade være og male over på en eller anden måde. Gulvet vil måske blive skiftet senere, men det er ikke noget, vi vil gøre nu.

Alle tips er velkomne, og påpeg gerne, hvis I har brug for mere info.

• Kælderopbevaringsrum under renovering med trævægge og synlige reglar monteret på isoleringsplader i cellplast. Venstre væg med panel træbeklædning.
  • Kælderrum under renovering, med blotlagte trærammer og isoleringsplader, og en træpanelvæg til venstre, som stadig er intakt.
  • Kælderopbevaring under renovering med trærammer, delvis fjernet panel og synlige isoleringsplader. Støv og murbrokker på gulvet.
  • En væg i kælderen under renovering, med revet gammel beklædning, eksponerede isoleringsmaterialer, og træreglar.
  • Renovationsprojekt i kælder: Afklædt væg med synlige træregler og isolering, værktøj og materialer ligger på gulvet.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.