Har et badeværelse i kælderen, der skal renoveres. Jeg har tænkt mig at forsøge at gøre så meget som muligt selv, og da det er uisoleret plade og vægge i beton, har jeg forstået, at det kun er nødvendigt at sætte tætningslag på overfladen til bruseren.

Men hvordan gør man? Findes der tydelige beskrivelser/guider at læse angående, hvordan man gør på en fagmæssig måde?

Søg på Youtube, så findes der nogle film, der demonstrerer, hvordan man sætter tætningslag.

Tak, men er der noget man kan læse et sted? Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal lede efter, det er jo anderledes når det er kælderum i forhold til almindelige vådrum, hvad jeg forstår.

BirgitS
  • Synes
jimbomas og 1 anden
  • Laddar…
Har bestilt og brugt Kiilto tætningslag fra kakelplattan.se. Meget tilfreds med produkter, instruktioner og support.
http://www.kakelplattan.se/

• Synes
jimbomas
  • Laddar…
Tak!

Hvilket system skal man bruge til en bruser i en kælder med betonvægge? Findes der nogle retningslinjer der? Antager at man gør anderledes end i et rum med vådrumspaneler.

Lidt off topic, men det er jo min tråd :D

Hvordan forholder håndværkere sig generelt til at udføre dele af en badeværelsesrenovering? Jeg tænker, hvis jeg skulle hyre folk til at skifte gulvafløb, lægge el-gulvvarme og flydespartle, og så gør jeg resten selv undtagen el-arbejdet?

Tager man sådan nogle opgaver, eller vil man have alt eller intet?

Det er sikkert muligt at finde, men du skal være meget sikker på, at det udføres seriøst. Det er ikke sjovt at fortsætte et vådrumsarbejde efter nogen, der har sjusket med forarbejdet.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.