Mit flade garagetag er dækket med gummimembran (og ovenpå det singel). Jeg er i færd med at lave en ny åbning/gennemføring i taget på ca. 150mm diameter og ønsker selvfølgelig at få det tæt. Det er en betonpille, der vil gå gennem taget.
Jeg har en rulle (nogle meter x 30cm) gummimembran tilbage fra den tidligere husejer. Se billede!
Min tanke er at bruge denne ved behov ved arbejdet.
Hvordan sammenføjer man gummimembran af denne slags? Vulkanisering, lim, svejsning? Kan det gøres selv? Materialet er ca. 1mm tykt og elastisk...
Jeg har en rulle (nogle meter x 30cm) gummimembran tilbage fra den tidligere husejer. Se billede!
Min tanke er at bruge denne ved behov ved arbejdet.
Hvordan sammenføjer man gummimembran af denne slags? Vulkanisering, lim, svejsning? Kan det gøres selv? Materialet er ca. 1mm tykt og elastisk...
Det er vel ret sikkert EPDM-dug, kan limes på lidt forskellige måder,W wamund sagde:Mit flade garagetag er beklædt med gummidug (og ovenpå det singel). Jeg er i færd med at lave en ny åbning/gennemføring i taget på ca. 150mm diameter og ønsker naturligvis at få det tæt. Det er en betonpæl, der kommer til at gå gennem taget.
Jeg har en rulle (nogle meter x 30cm) gummidug tilbage fra tidligere husejere. Se billede!
Min tanke er at bruge denne om nødvendigt.
Hvordan sammenføjer man gummidug af denne slags? Vulking, lim, svejsning? Kan det gøres selv? Materialet er ca. 1mm tykt og elastisk...
https://www.boanas.se/dammduk/lim-och-lagningssatser-dammduk.html
Klik her for at svare