Hej!
Vores hus har et "stakit" i en form for beton med stolper og søjler (se billeder). Vi tror, det er støbt med en form for puds på(?). Sandsynligvis lavet engang i 60'erne.
Stakittet er nu begyndt at forvitre flere steder, og vi vil gerne renovere det. Mit spørgsmål er, hvem man passende henvender sig til? Hvad kaldes denne kompetence? Er det murere eller hvad?
Støbeforme er stadig tilbage til de små dyre-relieffer, der er på søjlerne (se billeder), dog ingen støbeforme til søjlerne eller anden dokumentation, der fortæller, hvad stakittet er lavet af.