Hej! Efter den første vinter i det nyindkøbte hus er entrétrappen begyndt at tage skade, kan den reddes når den er begyndt at miste stykker på denne måde?

Kan man reparere den selv eller er det bedre at kontakte en murer?
 
  • Slidt entrétrappe med afskallet beton og skader på trinene, sandsynligvis forårsaget af vejrforholdene i vinterhalvåret.
R Rotkiv10 sagde:
Kan man laga den själv
Ja. Man kan i alle fald prøve. Det koster næsten ingenting.
R Rotkiv10 sagde:
eller er det bedre at høre af sig til en murare?
Det bliver antageligvis godt, og dyrt. Om det bliver bedre, lærer man næppe at vide.
 
O O sagde:
Ja. Man kan i hvert fald prøve. Det koster næsten ingenting.

Det bliver sandsynligvis godt, og dyrt. Om det bliver bedre, vil man næppe få at vide.
Hvordan går man til værks, hvis man skulle give sig i kast med at pifte det op selv?
 
R Rotkiv10 sagde:
Hvordan går man til værks, hvis man vil forsøge at forskønne det selv?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.