R Rotkiv10 #1 Medlem · 8 indlæg 2 mar klokken 00:20 Rotkiv10 Medlem 8 indlæg 2 mar klokken 00:20 #1 Hej! Efter den første vinter i det nyindkøbte hus er entrétrappen begyndt at tage skade, kan den reddes når den er begyndt at miste stykker på denne måde? Kan man reparere den selv eller er det bedre at kontakte en murer? #betontrappe #betontrappe #reparere #sten-trappe #trappe #trappe
Hej! Efter den første vinter i det nyindkøbte hus er entrétrappen begyndt at tage skade, kan den reddes når den er begyndt at miste stykker på denne måde? Kan man reparere den selv eller er det bedre at kontakte en murer?
O #2 Medlem · 4 012 indlæg 2 mar klokken 00:38 O Medlem 4,012 indlæg 2 mar klokken 00:38 #2 R Rotkiv10 sagde: Kan man laga den själv Ja. Man kan i alle fald prøve. Det koster næsten ingenting. R Rotkiv10 sagde: eller er det bedre at høre af sig til en murare? Det bliver antageligvis godt, og dyrt. Om det bliver bedre, lærer man næppe at vide.
R Rotkiv10 sagde: Kan man laga den själv Ja. Man kan i alle fald prøve. Det koster næsten ingenting. R Rotkiv10 sagde: eller er det bedre at høre af sig til en murare? Det bliver antageligvis godt, og dyrt. Om det bliver bedre, lærer man næppe at vide.
R Rotkiv10 #3 Medlem · 8 indlæg 2 mar klokken 00:44 Rotkiv10 Medlem 8 indlæg 2 mar klokken 00:44 #3 O sagde: Ja. Man kan i hvert fald prøve. Det koster næsten ingenting. Det bliver sandsynligvis godt, og dyrt. Om det bliver bedre, vil man næppe få at vide. Hvordan går man til værks, hvis man skulle give sig i kast med at pifte det op selv?
O sagde: Ja. Man kan i hvert fald prøve. Det koster næsten ingenting. Det bliver sandsynligvis godt, og dyrt. Om det bliver bedre, vil man næppe få at vide. Hvordan går man til værks, hvis man skulle give sig i kast med at pifte det op selv?
H hovapettson #4 Medlem · 890 indlæg 2 mar klokken 01:08 hovapettson Medlem 890 indlæg 2 mar klokken 01:08 #4 R Rotkiv10 sagde: Hvordan går man til værks, hvis man vil forsøge at forskønne det selv?