Hej,

Jeg har brug for at gøre noget ved min slidte entre/trappe.
Vil gerne slippe så enkelt og billigt som muligt.

Har ikke mange mm op til entrédøren, så at beklæde den er desværre ikke en mulighed, ellers havde det været løsningen.

Har I nogle smarte løsningsforslag?

• Sleten trappeopgang med gelænder og murstensvæg, trædør i baggrund; afskallet maling og mos, drænriste på nederste trin.
  • Slidt trappeområde med metalgelænder, murstensvæg og plant bed til venstre. To betonstolper foran trappen. Nødvendig renovering.
  • En slidt trappeopgang med et metalgelænder foran en dør og slidte trin. Under trappen ses et gitter og en træplatform. En spand står ved siden af.
  • Sleten trædør med mønsteret paneler og ru, slidt trappeindgang. Synlig slitage på trappen med afskallet maling. Brickvæg til højre.
Findes ikke så mange alternativer. Fjern så meget gammel farve som muligt. Fyld i huller med passende brug. Mal om med passende farve.

Samme ting med jern-detaljer, børst af og mal om.

Vil se utroligt meget friskere ud bagefter.

• Synes
IlTotoRiina og 1 anden
  • Laddar…
Alternativt microcement? Det burde blive tyndt nok til at fungere, tænker jeg. Overfladerne skal dog slibes rene uanset, vil jeg tro.

• Synes
IlTotoRiina
  • Laddar…
Tak for svaret :)

Hvad er den bedste måde at slibe malingen væk på? Og få en jævn overflade?

Jeg ville nok være begyndt med vinkelsliber med stålbørste. Betonen tåler ret meget.

• Synes
IlTotoRiina
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.