Behøver få lidt bedre viden om, hvordan man får styr på væggene i underetagen på huset.
Har haft et firma inde, der har isoleret og støbt ny plade, og jeg skal selv i gang med at ordne væggene.
Da jeg begyndte at rive det gamle vinyltapet ned, opdagede jeg, at der var hult puds flere steder, da det smuldrede, efterhånden som jeg rev tapetet ned.
Huset er fra 40'erne skal det siges.
Hvad skal jeg reparere væggene med, fungerer Weber wallplaster rapid fx?
Jeg tager også gerne imod en kort forklaring om, hvor tykt lag jeg kan påføre, og om det skal vandes osv.

Mange tak på forhånd for alle råd!
Har haft et firma inde, der har isoleret og støbt ny plade, og jeg skal selv i gang med at ordne væggene.
Da jeg begyndte at rive det gamle vinyltapet ned, opdagede jeg, at der var hult puds flere steder, da det smuldrede, efterhånden som jeg rev tapetet ned.
Huset er fra 40'erne skal det siges.
Jeg tager også gerne imod en kort forklaring om, hvor tykt lag jeg kan påføre, og om det skal vandes osv.

Mange tak på forhånd for alle råd!
Senest redigeret:
Fik du svar? Jeg skal selv gøre det samme job, men bliver ikke klog på alle de forskellige kombinationer af produkter, som alle anbefaler.Ormriauga sagde:
Behøver at få lidt bedre viden om, hvordan man får orden på væggene i suterrængdelen på huset.
Har haft et firma inde, som har isoleret og støbt ny plade og skal selv give mig i kast med at ordne væggene.
Da jeg begyndte at rive den gamle vinyltapet ned, forstod jeg, at der var løs puds flere steder, da den smuldrede alt eftersom, jeg rev tapet ned.
Huset er fra 40'erne skal tilføjes.
Jeg modtager også gerne en kort forklaring om, hvor tykt et lag jeg kan lægge på, og om det skal vandes osv.
[billede] [billede]
Stort tak på forhånd for alle råd!![]()
Renovatør
· Värmland
· 1 175 indlæg
Er det beton så er vel denne bedre https://www.paintpro.se/lim-fog-kitt-och-spackel/spackel-bruk-och-filler/nm-epoxispackel-205
Renovatør
· Värmland
· 1 175 indlæg
Klik her for at svare