Hvordan plejer man at gøre omkring vinduerne?
Sætter man karmen ovenpå/mod vindueskarmen, som brættet symboliserer?
Eller mod rammen/træet som er længere bagved/ved siden af selve vindueskarmen?
På billedet er der to vinduer, der står i et hjørne.
 
  • Billede af to vinduer i et hjørne med en træplanke og isolering imellem. Planken er placeret op mod vinduet, symboliserer mulig indramning.
Senest redigeret:
Endnu et billede fra et andet sted, mellem to vinduer.
Samme sag her, monteres foderet oven på karmen eller mod træet længere bagved, ved siden af karmen.
Vi må naturligvis gøre det samme overalt, men man ser måske lettere på dette billede, ses bedst på det første.
 
  • Mellemrum mellem to vinduer med synlig karme og isolering, udsigt til vinterlandskab.
  • Mellemrum mellem to vinduer med isolering synlig, diskussion om korrekt placering af foderet i forhold til vindueskarmen.
Senest redigeret:
Ved ikke om jeg forstod rigtigt, men foder monteres udenpå karm eller påforing om du har det.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.