O order66 sagde:
fungerer det? Jeg sidder præcis og leder efter den enkleste løsning og dette lyder virkelig som det. Mit problem er, at jeg ikke kan anvende dossøgere som "Hole in one", da mine udtag er "okkuperede". Som jeg forstår det, så fungerer magneter kun på udtag, der er tomme?
Kan ikke svare på om den anden løsning fungerer, men når det kommer til magneterne, så fungerer de også på dåser, der har lidt elektronik i sig. Det kræves egentlig ikke meget plads, men selvfølgelig må der ikke sidde en fastskruet switch eller lignende.

• Synes
order66
  • Laddar…
O
S snowjim sagde:
Kan ikke svare på om den anden løsning virker, men når det gælder magneterne, så virker de også på dåser, der har lidt elektronik i sig. Det kræver egentlig ikke ret meget plads, men selvfølgelig må der ikke være monteret en switch eller lignende.
Så hvis man har det, skal man koble det fra? Behøver man en elektriker til at gøre det?

Nej, bare at køre magneten ind i boksen, slå strømmen fra først som en sikkerhedsforanstaltning. Hvis der er plads, er det godt, hvis man kan køre f.eks. et formindsket boksdæksel først, som beskyttelse af trådene. Der er en risiko for at beskadige trådene, hvis man ikke kører hulsaven med let hånd.

• Synes
order66
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.