Hej
Vi har installeret solpaneler og har brug for at trække et tp-kabel gennem ydervæggen ud til skuret, hvor vi har inverter. Er der nogen, der har gjort noget lignende og kan give tips og råd omkring:
1. Hvordan tætner man bedst muligt rent energimæssigt?
2. Hvordan fungerer det med forsikringsselskaberne, når man laver et hul i tætningen/plasten?
Vi har et alternativ, som er at bore gennem vinduesrammen for at undgå problemet med tætningen, men så vil kablet skulle gå midt på væggen, og det vil vi helst undgå.
Angelica