L LadyWinter #1 Medlem · 5 indlæg 25 aug 2006 klokken 12:11 LadyWinter Medlem 5 indlæg 25 aug 2006 klokken 12:11 #1 Vi skal sætte gipsvægge op. Skal vi lave så hele vægge som muligt og save ud til vinduer o.lign. eller skal vi lappe med mindre stykker rundt om vinduerne?
Vi skal sætte gipsvægge op. Skal vi lave så hele vægge som muligt og save ud til vinduer o.lign. eller skal vi lappe med mindre stykker rundt om vinduerne?
ByggaNytt #2 Medlem · Stockholm · 2 715 indlæg 25 aug 2006 klokken 13:00 ByggaNytt Medlem Stockholm 2,715 indlæg 25 aug 2006 klokken 13:00 #2 http://www.norgips.se/pdf/6_0_2004_1-20.pdf
L LadyWinter #3 Medlem · 5 indlæg 25 aug 2006 klokken 18:35 LadyWinter Medlem 5 indlæg 25 aug 2006 klokken 18:35 #3 Tak for hjælpen!